sâmbătă, 5 mai 2012


Diana Dumitrescu părăseşte serialul "Pariu cu viaţa"! "Am filmat ultima mea secvenţă, am mai încheiat un capitol din viaţa mea"

Diana Dumitrescu şi-a încheiat socotelile cu serialul de la Pro TV, "Pariu cu viaţa".

Diana Dumitrescu paraseste Pariu cu viaţa filmat ultima secvenţă încheiat capitol viaţa mea
Actriţa a spus, cu părere de rău, că ieri a filmat ultima secvenţă în care apare şi este nerăbdătoare să vadă ce îi rezervă viitorul.

"Aseara am filmat ultima mea secventa in serialul "Pariu cu viata". Si cum de vreo cativa ani viata mea este punctata de capitole, iata ca am mai incheiat unul", a scris Diana pe blogul ei.

"Am lucrat aproape un an de zile alaturi de niste tineri care nu stiau ce inseamna aceasta meserie, care inca invata, ca si mine de altfel, dar pe care i-am vazut indragostindu-se de actorie si legandu-se strans de ea. Sunt la un pas de dependenta", a continuat ea.
Diana este curioasă să afle în ce proiecte se va implica în viitor. "Azi, incep un nou capitol... ce va fi? Nu stiu. Dar astept cu sufletul deschis urmatorul tren si urmatoarea mea calatorie in aceasta lume minunata", a explicat actriţa care a interpretat-o pe profesoara Andreea Rădulescu în "Pariu cu viaţa".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu