marți, 8 mai 2012


PARIU CU VIAŢA. Vlad devine DJ la ProFM, iar certurile dintre Ioana şi Andrei par să nu se mai oprească.



Episodul din “Pariu cu viaţa” de luni, 7 mai, difuzat de la 20.30 la PRO TV, va aduce în faţa telespectatorilor imagini tulburătoare de la înmormântarea lui Gio, secvenţe emoţionante de muzică şi dans cu membrii trupei LaLa Band şi informaţii despre primul lor mare concert din serial.
Invitat în studioul ProFM, Vlad anunţă la radio că trupa LaLa Band va susţine un concert la Sala Palatului. Mai mult decât atât, DJ-iţele Oana şi Mădălina îi dau lui Vlad o veste foarte bună, aceea că el va fi noul DJ de la ProFM. “Am avut emoţii, deşi am mai fost împreună Lala Band chiar pe bune la ProFM. De data aceasta a fost un pic diferit. Am fost acolo pentru câteva secvenţe. Vlăduţu Drăguţu se angajează la ProFM pe un post de DJ după ce a dat o probă la casting. Vlad îi face o declaraţie live Ancăi, despre ce este vorba veţi vedea în episodul de luni. M-am simţit bine la ProFM, a fost o atmosferă destinsă, am râs, am glumit şi DJ-iţele Oana şi Mădălina m-au învăţat să umblu la butoane”, poveşteste Vlad Gherman.
Sandu are remuşcări după ce o ucide pe Gio şi trece prin clipe de coşmar, fiind urmărit de fantoma acesteia. Gică şi Tănţica organizează, cu durere în suflet, parastastul fiicei lor, la care participă toţi cei care au cunoscut-o pe micuţa Gio. Acest eveniment tragic ce s-a abătut asupra familiei Popa şi nu numai, va fi accentuat de piesa lui Katie Melua - “I Cried For You”, interpretată cu lacrimi in ochi de Ioana. “Personajul meu îşi plânge sora. Cântecul este un mesaj pe care vrea Ioana să-l transmită sufletului lui Gio, încercând să reia legătura cu ea dincolo de moarte”, spune Alina Eremia.
Pe Anca şi Vlad îi uneşte o mare dragoste însă obstacolele greu de trecut, geloziile şi dezamăgirile le umbresc fericirea. Suferinţa prin care trec amandoi este redată artistic printr-o coregrafie impresionantă realizată pe melodia “Turning Tables” a cântăreţei Adele, într-un decor spectaculos, special realizat pentru acest moment. “Dansul exprimă durerea din sufletele celor doi. Jenel este şi de partea lui şi de partea ei, şi vrea să-i împace. Lui Vlad îi pare rău şi îşi cere iertare pentru ce-a facut, iar Anca încearcă să-l ierte, dar nu poate, ceva o ţine în loc”, mărturiseşte Cristina Ciobănaşu.
Sara, Dima şi Monica sunt protagoniştii unui dans în ploaie plin de emoţie şi sensibilitate executat pe melodia “Kiss from a Rose”. “Sara şi Dima vorbesc despre relaţiile prin care au trecut şi despre ce simt în momentul de faţă. Dansul în ploaie este emoţionant şi prezintă starea lor sufletească. Filmarea a durat câteva ore, a fost extenuantă, însă toţi trei ne-am dorit să avem parte de o asemenea experienţă şi am muncit cu drag pentru acest dans. Am alunecat, ne-am ales cu vânătpi, dar a meritat pentru că dansul exprimă mai mult decât ar fi facut-o dialogul”, declară Sore.
Certurile dintre Ioana şi Andrei par să nu se mai oprească. Dacă vor reuşi cei doi sp restabilească armonia în cuplu şi să-şi împlinească iubirea, telespectatorii vor afla acest lucru urmărind episodul din această seară al serialului „pariu cu viaţa”, difuzat de Pro Tv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu