duminică, 29 aprilie 2012


Cristina Ciobanasu
             
                     Despre ea
"Nu vreau sa va plictisesc vorbindu-va despre mine prea mult… Sunt sigura ca o sa ne putem cunoaste mai bine prin prisma acestui site, o adevarata provocare pentru mine lansata intr-un an foarte incarcat (scoala, filmari, admitere)… Greu si FRUMOS totodata!
M-am nascut la Vorona, Botosani, am 15 ani .In 2008 viata mea s-a schimbat radical pentru ca am avut marea sansa de a ma numara printre participantii la concursul “Dansez pentru tine”. Din acel moment, sperantele mele au capatat o alta culoare… vise nesperate au devenit realitate… Multumesc!

Ce-as mai putea sa va spun despre mine este ca imi place muzica, imi place sa citesc si sa dansez. Chiar daca la inceput am pasit cu teama in platourile de filmare, acum simt ca fac parte dintr-o lume de care m-am indragostit: nume mari din lumea teatrului, actori super-talentati, oameni mega-senzationali… sunt parte din viata mea. Am descoperit placerea de a juca si fascinatia acestei lumi. Pe viitor, ma gandesc sa urmez studii de actorie.

Imi dau seama ca sunt un copil foarte norocos!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu